miércoles, 19 de febrero de 2014

Poesies de Carnaval


Mascaras

EL CARNAVAL 2014

El Carnaval vol arribar
i la gent es vol disfressar.
Una bonica cançó triarem
i amb la Fernanda la lletra canviarem.

Molt bé ens ho passarem:
cantant, rient i ballant,
el premi volem guanyar
i molt ens haurem d'esforçar.

Moltes màscares pintarem
i molt bé ens ho passarem.
A qui guanyi el concurs
un regal li donaran.

Molt contents tots estarem
celebrant el Carnaval,
al pati tots sortirem
i a molts jocs tots jugarem.

Paula Veefkind


EL CARNAVAL

Digues "hola" al Carnaval
saluda'l ja que tot s'hi val.
Disfressa't del que et doni la gana
sempre i quan no sigui de girafa.

Al col·legi estarem jugant,
i guanyarem de tant en tant,
altres vegades perderem
però al menys ho intentarem.

Olga

Jirafa

EL CARNESTOLTES

El Carnestoltes ja ha arribat
i tots molt bé ens ho passarem.
Els petits xocolatada faran
i molt bé s'ho passaran cantant.

Al pati sortirem i jugarem
i també cantarem i ballarem.
De moltes coses ens disfressarem
i al concurs jo participaré.

Marc


ELS CARNAVALS DE LA GINESTA

El Carnaval està a punt d'arribar
i tots molt contents l'estem esperant,
totes les disfresses les hem d'acabar
i moltes caretes estem preparant.

Al Carnestoltes una representació li farem
perquè cada classe una cançó li està fent.
Nosaltres i els professors uns bons jocs prepararem,
i els petits una xocolatada estaran fent.

Maria Rodríguez


LA FESTA MÉS DIVERTIDA

El Carnaval ja s'apropa
i amb ell el Carnestoltes,
ens posarem diferent roba
i ens farà moltes bromes.

Al col·le un concurs farem
i ens ho passarem molt bé.
A la pista a jocs jugarem
i guanyaré un caramel.

Eva


EL CARNAVAL

Aquest any no em disfressaré,
perquè és un gran avorriment,
amb els amics em divertiré
i molt esport acabarem fent.

L'any passat em vaig disfressar
i amb la disfressa no vaig cagar.
Després farem uns jocs divertits
però al final són avorrits.

Àlvaro


EL CONCURS DE DISFRESSES

Cada any ens disfressem,
pel Carnaval celebrar.
Però ens tenim que centrar
perquè tots volem guanyar.

Jo no sé de qué em disfressaré,
potser de llaminadura,
potser d'animal salvatge.
Segur que se m'acut
alguna idea pel concurs.

Lisa

gif mascara de carnaval con brillos

No hay comentarios:

Publicar un comentario