martes, 6 de mayo de 2014

SORTIDA A PORT AVENTURA


El 30 d'abril vam anar la classe de 6è de primària fins a Batxillerat; vam arribar a les 10.00h. El meu grup era: el Liam, l'Aleix, el Rodrigo, el Fran, la Paula Valero i jo; però després de la primera atracció, el Liam es va anar i va venir la Inés i la Maria López.

La primera atracció que ens vàrem muntar és el Dragon Khan, després va ser el Tutuki Splash, la tercera atracció va ser el Furius Baco. Però abans d'això vam anar a menjar al The Old Steak.
Com feia molta calor vam anar a provar la nova atracció d'aigua que es diu Angkor, després com estàvem a Xina, vam aprofitar i vam entrar al Sésamo Aventura, es vam muntar al Tami-Tami i al Gran salto de Blas.
Després en el Dragon Khan, la Inés i jo ens vam anar a Méxic i vam montar en el Yucatan i la Serpiente Emplumada.
Alex Rubio.

Linea animada

El dimecres 30 d'abril, vam anar els alumnes de 6è de Primària fins a Segon de batxillerat a Port Aventura. Vam tenir que venir a l'escola a les 8.15h; quan vam arribar al Parc, vam esperar a fora perquè ens tenien que donar les entrades del parc i el ticket del manú infantil.
A la primera atracció que vaig pujar va ser el Furius Baco, em va agradar molt l'atracció, la segona al Tutuki Splash, després del Tutuki Splash vam anar a dinar al The Old Steak, el menjar estava boníssim, vam mejar hamburguesa amb formatge i patates, de postre natilles i de beguda vaig triar fanta de taronja.
Després de menjar va passar una estona i vam anar al Furius Baco un altre cop, la Inés i jo, vam comprar la foto, a continuació vam anar a Sésamo Aventura i vam pujar a la caiguda lliure i a la muntanya rusa; vam travessar Sésamo Aventura i vam anar a l'Angkor, no em va agradar, acabes tot xop!
Després vam anar al Dragon Khan, em va agradar molt!
L'última atracció que vaig muntar va ser un drac que donava voltes, com em vaig marejar, no vaig poder muntar al Stampida.
Maria López

Animal
Esa fue la primera vez que fui a Port Aventura, todo era chulísimo, pero lo malo eran las colazas de una hora, pero bueno, estuvo bastante chulo.

Me subí al: Dragon Khan, Furius Baco, Tutuki Splash, Stampida y una atracción de feria; lo que más me gustó fue el Dragon Khan, que me subí dos veces, también se me ha olvidado mencionar que nos subimos al Angkor, eso también me gustó mucho, me lo tomé bastante en serio, pero bueno. Lo malo fue en el Furius Baco que aparte de subir solo, es decir que no tenía nadie al lado. Pero fue divertido.
Comimos en el The Old Steak y estaba todo buenísimo.
Fue la mejor excursión de todas.
Fran Garzón.


Aves

El dia 30 d'abril vam anar a Port Aventura, anava amb el Dani, el Gabri i el Pol. Després d'entrar a Port Aventura vam anar al Grand Canyon Rapids, ens vam muntar i vam acabar xops, després vam anar al Angkor i hi havia 10 minuts de recorregut, quan vam acabar vam anar al Tutuki Splash i ens vam posar perduts d'aigua, després vam anar a dinar a La Cantina i ens vam trobar al Marc, al Ton, a la Blanca i a l'Oriol. Ens vam anar amb les nenes al Silver River Flumer (els tronquets) i ens vam trobar al Marc i al Ton, ens vam muntar set cops! i després vam anar al Tren de la mina.

Eric Figueras.

                             Linea animada


No hay comentarios:

Publicar un comentario