miércoles, 4 de diciembre de 2013

POESIES DE NADAL

EL DIA DEL PARE NOEL

L'hivern no pot arribar,
perquè la tardor no li deixarà,
però estaran descontents els nens
però els pares estaran molt contents.

El Noel ens portarà molts regals:
puzzles, legos, joguines ni molts altres.
La part més divertida és obrir-los,
el plat més típic és el pollastre.
DANI

Santa claus

LLEGANDO LA NAVIDAD

Llegando ya la Navidad
hay mucha más felicidad,
hay que preparar la mesa
para una buena cena
como es la de Navidad.

Turrones y polvorones
en nuestra mesa estarán,
porque sin estos dulces
no existe la Navidad.
DAVID

Chimenea de Navidad


EL NADAL PERFECTE

El Nadal s'està apropant
i el celebrarem cantant
i construirem un arbre de Nadal.

El Pare Noel vindrà
i molts regals ens deixarà,
amb molta alegria els obrirem
i després amb ells jugarem.

Molt fred farà al carrer
i molta neu hi haurà,
farem ninots de neu
i al Pol Nord estarem.

Per sopar hi haurà gall
i li dedicarem un ball
i tots contents estarem.
YANNICK

L'ARBRE DE NADAL

A mi no m'agrada molt el Nadal,
montar l'arbre de Nadal mandra em fa
lo millor que et donen un regal
i un dia va ser un tros de pa.

Jo vaig comprar regals per a mi
i jo els vaig tirar pel camí,
alguns sota l'arbre vaig amagar
i al dia següent me'la vaig quedar.
ALVARO

arbol de navidad


UN NADAL MOLT ESPECIAL

Ja arriba el Nadal
i compraré un bon regal.
Un bon avet agafaré
i molt bé el decoraré.

El meu avet verd serà
com el del meu germà.
A casa dels meus cosins anirem
i una sopa molt bona menjarem.
MARIA L.

EL NADAL 2013

El Nadal s'està apropant
i els regals van a tornar,
sempre una festa celebrem
amb els convidats i parents.

L'arbre de Nadal decorem
i molt feliços estarem.
El pessebre montarem 
i a Jesucrist ficarem.
BLANCA

Reyes magos

M'AGRADA EL NADAL

Pel Nadal de vacances ens anem
a casa vindrà el Pare Noel
moltíssims regals ens portarà
vi i galetes li posaran.

Però els Reis Mags també vindran
i molts més regals ens portaran.
Tots que bé ens ho passarem
i amb molts regals acabarem.
INÉS

UN SOPAR MOLT ESPECIAL

En aquest any el Nadal arribat,
un sopar molt bo em menjaré,
que amb els meus avis ho faré
i en deu minuts ja haurem acabat.

Però abans el tió anirà
ara si a sopar sopa de peix
i el pare una mica es mereix
per finalitzar un adéu caldrà.
LIAM

Cuenta Atras

No hay comentarios:

Publicar un comentario